Ako postupovať pri problémoch v online kasíne? Často kladené otázky a odpovede.

Nebol Vám vyplatený bonus v online kasíne, alebo máte problém pri vyplatení Vašej výhry na hráčsky účet. Toto je len zlomok problémov, s ktorými sa môžete stretnúť pri hraní v online casine.

Prečítajte si 10 načastejších otázok ako postupovať pri problémoch v online kasínách
Ako vyzerá súčasná situácia hazardu na Slovensku? Sledujte vývoj pre rok 2019 »

Problémy s platbou a výplatou v online kasíne?

Problémy súvisiace s oneskorenými platbami z online casino sú pre hráčov najviac znepokojujúce, pretože si hráč kladie otázku “Kde sú moje peniaze?“ V mnohých prípadoch môže byť otázka oneskorenej platby kombinovaná s niektorými ďalšími problémami, napríklad s problémami súvisiacimi s bonusmi.

Časté otázky a možné riešenia problému

Prečítali ste si zmluvné podmienky na webových stránkach online kasína?

Odpoveď: Budete prekvapení, keď zistíte koľko ľudí podceňuje dôležitosť kasínových podmienok a jednoducho im nevenuje dostatok pozornosti! Stačí otvoriť webové stránky online kasína a dôkladne sa prečítať na pojmy súvisiace s pravidlami na zrušenie platby. Nájdete tu všetky informácie ako napríklad dĺžku čakacej lehoty na vyplatenie, poplatky, overovacie a bezpečnostné požiadavky atď.

Bol Vaš kasíno účet overený?

Odpoveď: Väčšina online kasín by nikdy neposlala niekomu čo i len jeden cent, pokiaľ Vaša osobná identifikácia nie je potvrdená kasínovým bezpečnostným oddelením. Proces overovania je jednorazový postup, ale nie je to ľahká úloha a vyžaduje si veľa času a úsilia všetkých zainteresovaných strán – kasínových zástupcov a hráčov. Avšak stojí to za to, pretože je to jediná záruka, že vaše peniaze a osobné údaje sú zabezpečené.

Použili ste casino bonus?

Odpoveď: Ak bol bonus použitý pred výberom, mohlo by to spomaliť celý platobný proces. Mali by ste vedieť, že pri každom podaní žiadosti o výber, príslušné oddelenie kasína začne dôkladnú kontrolu celého záznamu o hrách. Ak sa pri kontrole zistí porušenie bonusových podmienok, ako sú nepravidelné herné akcie, alebo zneužívanie bonusov, platba sa pravdepodobne oneskorí ešte viac. V horšom prípade Vám nebude vyplatená.

sk-casino.sk

Máte problémy s overovaním v online casino?

Overenie Vašej identity je bežný a jednorazový postup bezpečnostným oddelením online kasína. Takýmto procesom musíte jednoducho prejsť, ak chcete uvidieť Vaše vyhrané peniaze na účte.

Časté otázky a možné riešenia problému

Oboznámili ste sa s podmienkami týkajúcimi sa procesu overovania?

Odpoveď: Nevedomosť, alebo nedorozumenie konkrétnych podmienok kasína nie je ospravedlnením. Ak ste porušili jednu, alebo viacej podmienok, môže online operátor v rámci svojich právomocí konať zodpovedajúcim spôsobom a odmietnuť, alebo odložiť iniciovanú platbu, pokým Vaša osobná identifikácia nie je úplne potvrdená.

Sledujete proces overovania?

Odpoveď: Ak kasíno chce, aby ste poslali nejaký dokument, urobte to. Ak chcú, aby ste odoslali jasnú a čitateľnú kópiu zoskenovaného dokumentu, urobte to. Myslite na to, že je to pre Vašu vlastnú bezpečnosť.

Uviedli ste nepresné, alebo neúplné informácie pri registrácii do kasína?

Odpoveď: Ak áno, máte problém a pravdepodobne bola Vaša platba odmietnutá. Zo skúseností vieme, že nenájdete veľa online kasín, s ktorými by ste urobili kompromis. Možno že v prípade, ak sa jedná o jeden, alebo dva nesprávne body, máte šancu úspešne presvedčiť kasíno, ale ak hovoríme o nesprávnej adrese, alebo e-maile, obávam sa, že musíte byť veľmi presvedčiví, aby online casino prehodnotilo predošlé rozhodnutie.

Máte viac ako jeden účet v tom istom online kasíne?

Odpoveď: Ak áno, musíte počítať s tým, že môžu na Vás prísť počas procesu overovania. Vlastniť viacej účtov v tom istom online casine, je priamym porušením kasínových podmienok, čo znamená, že môžete zabudnúť na vyplatenie a dúfať, že získate aspoň vrátenie Vašich vkladov.

sk-casino.sk

Ako postupovať v prípade zamietnutej platby?

Najnepríjemnejší moment, ktorý sa môže vyskytnúť medzi online kasínom a jeho zákazníkom je odmietnutá platba.

Časté otázky a možné riešenia problému

Oboznámili ste sa s podmienkami online kasína predtým, ako ste začali hrať?

Odpoveď: Nevedomosť, alebo nedorozumenie konkrétnych podmienok online casina nie je ospravedlnením a ak ste porušili nejakú z nich, prevádzkovateľ je v rámci svojich právomocí odmietnuť inicializovanú platbu.

Použili ste bonus predtým, než ste požiadali o vyplatenie?

Odpoveď: Ak áno, potom si musíte byť 100% istý, že všetky splnili podmienky spojené s bonusom, predtým ako požadujete vyplatenie. Ak ste porušili bonusové podmienky, strácate nárok na vyplatenie a neexistujú žiadne výnimky.

Skontrolovali ste si, čo sa píše o zmluvných podmienkach online kasína?

Odpoveď: Nepredvídateľné okolnosti sú niekedy dôsledkom dlhšieho riešenia daného problému. Predtým než začnete obviňovať kasíno z odmietnutia platby, sa pokúste ich kontaktovať a zistiť možno pochopiť v čom je problém. Predtým však doporučujeme si ešte raz dôkladne prečítať podmienky.

Bol proces overenia totožnosti úspešný?

Odpoveď: Overenie Vašej identity je bežný a jednorazový postup bezpečnostným oddelením online kasína. Bez toho Vám online kasíno nepošle ani cent.

sk-casino.sk

Čo robiť ak online casino odmietlo vrátiť peniaze

Vrátenie predchádzajúceho vkladu, alebo vrátenie peňazí ako nejaký druh kompenzácie je bežným spôsobom. Môžeme to brať ako “ospravedlnenie“ kasina, za chybu. Čo ak Vám nechcú vrátiť vklad, alebo peniaze? A vy sa pýtate prečo?

Časté otázky a možné riešenia problému

Oboznámili ste sa s podmienkami týkajúcimi sa vrátenia peňazí (ak sú uvedené)

Odpoveď: Neoboznámenie, alebo nedorozumenie konkrétnych podmienok kasína nie je ospravedlnením a ak ste skutočne porušili jednu, alebo niekoľko z nich má online casino právomoc zodpovedajúcim spôsobom odmietnuť, alebo oneskoriť iniciované vrátenie.

Prebehla verifikačná identifikácia v online kasíne úspešne?

Odpoveď: Ak Vaša osobná verifikácia neprebehla úspešne, nedostanete od kasína ani jeden cent. Verifikačný proces / známy tiež ako KYC – Know Your Customers / je jednorazový postup, pri ktorom je hráč povinný potvrdiť svoju totožnosť kasínu určitým typom a počtom osobných dokladov, ako je napríklad kópia preukazu totožnosti, alebo pasu, kópiu kreditnej / debetnej karty použitej pri uložení atď.

sk-casino.sk

Porušenie bonusových podmienok v online casino

Najčastejšie problémy s bonusmi sú nepochybne porušenia bonusových podmienok.

Časté otázky a možné riešenia problému

Oboznámili ste sa so všetkými kasínovými podmienkami, ktoré súvisia s bonusmi?

Odpoveď: Neznalosť, alebo nedorozumenie konkrétnych podmienok online kasína nie je ospravedlnením a ak ste skutočne porušili jednu, alebo niekoľko z nich má online casino právomoc zodpovedajúcim spôsobom zrušiť všetky výhry, alebo finančné prostriedky odvodené z použitých bonusov.

Vytvorili ste si v tom istom online kasíne viac ako jeden účet?

Odpoveď: Znamená to, že môžete zabudnúť na svoje výhry, bonusy a dúfajte že získate aspoň vrátenie Vašich vkladov.

Používa niekto iný Váš váš počítač, IP adresu, alebo iné osobné údaje?

Odpoveď: To sú všetky možné dôvody, prečo Vám online casino zrušilo bonus a výhry. Takže ak sa chcete vyhnúť takýmto nepríjemným situáciám, urobíte najlepšie, že nezdieľate IP adresu, alebo iné osobné údaje s iným hráčom v rovnakom online kasíne.

Pretočenie kasínových bonusov.

Odpoveď: Toto musite bezpodmienečne splnit. Viacej informácii a základných požiadaviek na pretočenie online casino bonusov.

sk-casino.sk

Ako funguje pretočenie kasínových bonusov?

Výraz „bonusové zneužitie“ je často používaný v online kasínam, pokiaľ ide o vysvetlenie určitej podvodnej činnosti vykonanej hráčom s bonusovou ponukou.

Časté otázky a možné riešenia problému

Prečítali čo sa píše o problémoch s „zneužívaním bonusu“ v kasínových zmluvných podmienkach?

Odpoveď: Neznalosť, alebo nedorozumenie konkrétnych podmienok kasína nie je ospravedlnením a ak ste naozaj porušili jednu alebo, niekoľko z nich, online casino môže v rámci svojich právomocí za „zneužívanie bonusov“ Váš účet zavrieť, výhry a bonusy zabaviť.

Vytvorili ste si v tom istom online kasíne viac ako jeden účet

Odpoveď: Znamená to, že môžete zabudnúť na svoje výhry, bonusy a dúfajte že získate aspoň vrátenie Vašich vkladov.

Používa niekto iný Váš váš počítač, IP adresu, alebo iné osobné údaje?

Odpoveď: To sú všetky možné dôvody, prečo Vám online casino zrušilo bonus a výhry. Takže ak sa chcete vyhnúť takýmto nepríjemným situáciám, urobíte najlepšie, že nezdieľate IP adresu, alebo iné osobné údaje s iným hráčom v rovnakom online kasíne.

sk-casino.sk

Prečo sa mi nepripísal vklad na môj účet v online kasíne?

Niekedy sa stáva, že Váš vklad na účet v online casino, nebol z nejakého dôvodu pripísaný. Tieto momenty sú veľmi nepríjemné, pretože hráč si zvyčajne okamžite myslieť, že sa stal obeťou podvodu. Nespanikárte. Najlepšia vec, ktorú môžete v tomto prípade urobiť, je okamžite kontaktovať tím podpory online kasína a počas čakania na zistenie dôvodu, sa môžete pokúsiť kontaktovať banku, alebo či bol vklad vykonaný vo Vašej banke. Platobné metódy v online kasínach.

Časté otázky a možné riešenia problému

Obrátili ste sa na podporu kasína aby ste zistili čo sa deje s vkladom?

Odpoveď: V prípade takejto situácie, je najlepšie kontaktovať podporu online casina, ktorá bude najlepšie vedieť kde je chyba. Chyba môže byť aj vo Vašej banke, preto treba kontaktovať aj ich.

Aký je rozdiel medzi poskytnutými informáciami pri registrácii a skutočnými osobnými údajmi?

Odpoveď: Ak áno, máte problém a pravdepodobne bol Váš vklad zamietnutý. Väčšina online kasín je povinná dodržiavať niektoré opatrenia proti praniu špinavých peňazí. Údaje na kreditnej karte s ktorou sa pokúšate urobiť vklad, musia byť rovnaké s údajmi použitými pri registrácii v kasíne.

Prebehla verifikačná identifikácia v online kasíne úspešne?

Odpoveď: Ak Vaša osobná verifikácia neprebehla úspešne, nevložíte v online casino na Váš účet ani cent. Verifikačný proces / známy tiež ako KYC – Know Your Customers / je jednorazový postup, pri ktorom je hráč povinný potvrdiť svoju totožnosť kasínu.

sk-casino.sk

Obmedzenie vkladov v online kasíne

Obmedzenie vkladov umožňuje samotným hráčom vyhraniť celkovú sumu vkladov, počas určitého časového obdobia. Takýmto spôsobom sa online kasína snažia pomôcť hráčom, ktorí majú určité problémy s kontrolou ich výdavkov. Zmena, alebo nastavenie týchto obmedzení sa dá pomocou softvéru kasína. Ide o celkom plynulý a bezproblémový proces. Zásadná je skutočnosť, že ak sa rozhodnete zmeniť tieto limity, musíte počkať určité časové obdobie, čo môže byť tiež považované za opatrenie, ktoré vás ochráni pred nekontrolovateľným hazardom.

Časté otázky a možné riešenia problému

Prečítali ste si pozorne všetky kasínové podmienky súvisiace s nastavením a udržaním limitu vkladov?

Odpoveď: Nevedomosť, alebo nedorozumenie kasínových podmienok nie je ospravedlnením. Ak je napísané, že musíte počkať aspoň 24 hodín pokým nenastane zmena vkladu, musíte stanovený čas dodržať bez akýchkoľvek výnimiek.

Prijalo online casino vklad, ktorý presiahol Váš limit?

Odpoveď: Ak áno, môžete požiadať online casino o vrátenie všetkých prijatých vkladov nad rámec stanoveného limitu. Neexistujú žiadne výnimky pre toto pravidlo a každé kasíno je povinné sledovať nastavený limit.

sk-casino.sk

Máte problémy s overením účtu v online kasíne?

Overovanie vašej identity bezpečnostným oddelením je zvyčajným, jednorazovým postupom. Zatiaľ čo niektorí prevádzkovatelia online kasína začnú tento proces ihneď po dokončení registrácie, väčšina ostatných kasín vás pravdepodobne požiada o potvrdenie vašich osobných údajov o niečo neskôr. Overovanie spôsobuje problémy súvisiace s oneskorením niektorých vkladov a môže ich aj odmietnuť. Online kasína berú tento proces vážne a nikto z nich nebude dokonca diskutovať o kompromise, ak niektorý z Vašich osobných údajov nie je v poriadku, alebo je falošný.

Časté otázky a možné riešenia problému

Oboznámili ste sa so všetkými kasínovými podmienkami týkajúce sa overenia?

Odpoveď: Neoboznámenie, alebo nedorozumenie konkrétnych podmienok kasína nie je ospravedlnením a ak ste skutočne porušili jednu, alebo niekoľko z nich má online casino právomoc zodpovedajúcim spôsobom odmietnuť Vaše overenie.

Sleduje proces overenia v online casino?

Odpoveď: A robíte dobre. Ak online kasíno požiada o nejaký dokument, urobte to. Ak chcú, aby ste odoslali jasnú a čitateľnú kópiu / zoskenovaný dokument, urobte to.

Existujú nejaké rozdiely medzi poskytnutými informáciami pri registrácii a skutočnými osobnými údajmi?

Odpoveď: Ak áno, máte problém a pravdepodobne bude Vaše overenie neúspešné. Zo skúseností vieme, že nenájdete veľa online kasín, s ktorými by ste urobili kompromis. Možno že v prípade, ak sa jedná o jeden, alebo dva nesprávne body, máte šancu úspešne presvedčiť kasíno, ale ak hovoríme o nesprávnej adrese, alebo e-maile, obávam sa, že musíte byť veľmi presvedčiví, aby online casino prehodnotilo predošlé rozhodnutie.

Ak som nedodržal všetky registračné pokyny pri registrácii v online kasíne?

Odpoveď: Ak sa pri registrácii vyskytla chyba v dôsledku  Vášho nedorozumenia, alebo zanedbania pokynov, môžete viniť len seba. Tým pádom môžu vzniknúť problémy s registráciou, alebo s overením účtu.

Máte viac ako jeden účet v tom istom online kasíne?

Odpoveď: Ak máte, musíte počítať s tým, že môžu na Vás prísť počas procesu overovania. Vlastniť viacej účtov v tom istom online casino, je priamym porušením kasínových podmienok, čo znamená, že môžete zabudnúť na vyplatenie a dúfať, že získate aspoň vrátenie Vašich vkladov.

sk-casino.sk

Prečo mi kasíno zatvorilo môj hráčsky účet?

Zatvorenie hráčskeho účtu je situácia, ktorú často používajú online kasína v prípade, že majú pochybností o určitých podvodných činnostiach. Uzavretie účtu môže byť tiež dôsledkom nejakého iného problému, ku ktorému došlo medzi kasínom a hráčom. Je to vážna vec o tom niet pochyb. Ak sa Vám také niečo stane nespanikárte a kontaktujte kasína podporu okamžite. Mohlo sa stať, že zavretie účtu bolo vykonané nejakou chybou, alebo nedopatrením.

Časté otázky a možné riešenia problému

Oboznámili ste sa so všetkými podmienkami kasína?

Odpoveď: Neoboznámenie, alebo nedorozumenie konkrétnych podmienok kasína nie je ospravedlnením a ak ste skutočne porušili jednu, alebo niekoľko z nich, má prevádzkovateľ online casina v rámci svojich právomocí konať podľa potreby a dokonca aj v prípade potreby uzavrieť Váš účet.

Pokúsili ste sa o registráciu z krajiny, z ktorej hráči nemajú povolené hrať v kasíne?

Odpoveď: Online kasína sú veľmi prísne, pokiaľ ide o určité obmedzenia ohľadne krajín resp. štátov. Väčšina prevádzkovateľov má platné a zákonné práva ponúkať hazardné hry cez internet len ​​na určitých územiach a ak vaša krajina nie je na zozname, kasíno môže uzavriet Váš hráčsky účet.

Vytvorili ste si v tom istom online kasíne viac ako jeden účet?

Odpoveď: Vlastniť viacej účtov v tom istom online kasíne, berie prevádzkovateľ za vážne porušenie podmienok kasína a v takomto prípade Vás účet zablokuje.

Prešli ste úspešne overovacím procesom?

Odpoveď: Overenie Vašej identity je normálny a jednorazový postup bezpečnostným oddelením online kasína. Ak ste neprešli uspešne overovacím procesom nemáte šancu vlastniť účet v danom kasíne.

sk-casino.sk

Záver

Dúfame, že Vám naše odpovede pomôžu pri riešení problémov v online kasíne. Nezabúdajte, že vždy si pozorne prečítajte podmienky online kasína, aby ste sa vyhli nechceným nepríjemnostiam.